Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ворох А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Посторонко А. І. 
Експериментальна перевірка методики використання електронного навчального курсу при вивченні загальної хімічної технології та її вплив на афектну сферу студентів [Електронний ресурс] / А. І. Посторонко, А. О. Ворох // Наукова скарбниця освіти Донеччини. - 2013. - № 1. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsod_2013_1_14
Розглянуто питання експериментальної перевірки ефективності методики використання електронних навчальних курсів щодо їх впливу на когнітивну сферу студентів у процесі вивчення загальної хімічної технології майбутніми інженерами на основі оптимально підібраних критеріїв. Наведено алгоритм визначення достовірності збігу і відмінностей характеристик порівнювальних вибірок для експериментальних даних, що виміряні у шкалі відношень, за допомогою критерію Крамера - Уелча. Подано порівняння характеристик контрольної та експериментальної груп після завершення експерименту. Зроблено висновок, що застосування електронного навчального курсу з загальної хімічної технології у процесі підготовки майбутніх інженерів дозволило удосконалити освітній процес та підвищити його ефективність щодо когнітивної сфери.Рассмотрены вопросы экспериментальной проверки эффективности методики использования электронных учебных курсов относительно их влияния на когнитивную сферу студентов при изучении общей химической технологии будущими инженерами на основе оптимально подобранных критериев. Представлен алгоритм определения достоверности совпадения и различий характеристик сравниваемых выборок для экспериментальных данных, измеренных в шкале отношений, с помощью критерия Крамера - Уэлча. Дано сравнение характеристик контрольной и экспериментальной групп по завершению эксперимента. Сделан вывод о том, что применение электронного учебного курса по общей химической технологии при подготовке будущих инженеров позволило усовершенствовать образовательный процесс и повысить его эффективность относительно когнитивной сферы.The experimental verification of the effectiveness of methods of using e-learning courses for their effects on cognition of students in the study of the general chemical engineers of the future technology based on optimally selected criteria. The algorithm for determining the validity of matching the characteristics and differences compared samples for experimental data measured in a ratio scale, using the criterion of the Cramer-Welch. Posted comparing characteristics of control and experimental groups at the end of the experiment. It is concluded that the use of e-learning course on the general chemical technology in preparing future engineers allowed to improve the educational process and to increase its efficiency by cognitive students.
Попередній перегляд:   Завантажити - 515.313 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Ворох А. О. 
Інноваційні стратегії дистанційної освіти: Coursera [Електронний ресурс] / А. О. Ворох, Є. В. Коваль // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 18(1). - С. 6-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_18(1)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.965 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ворох А. О. 
Структура електронного навчального курсу з нарисної геометрії [Електронний ресурс] / А. О. Ворох // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 193-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_30
Досліджено способи інформатизації навчального процесу у вищій школі шляхом використання електронної версії навчального курсу з нарисної геометрії. Розроблено й обгрунтовано раціональну структуру такого курсу; на конкретному прикладі проілюстровано можливості програмного комплексу SunRav у сфері розробок сучасних електронних дидактичних засобів навчання. Розкрито зміст кожного окремого структурного елемента, характер та особливості роботи студентів з електронним навчальним курсом; показано можливості цього дидактичного засобу навчання при організації лекційних і практичних аудиторних занять, самостійної роботи студентів та проведенні контролю знань.Исследованы способы информатизации учебного процесса в высшей школе путем использования электронной версии учебного курса по начертательной геометрии. Разработана и обоснована рациональная структура такого курса; на конкретном примере проиллюстрированы возможности программного комплекса Sunrav в сфере разработок современных электронных дидактичных средств обучения. Раскрыты содержание каждого отдельного структурного элемента, характер и особенности работы студентов с электронным учебным курсом; показаны возможности этого дидактичного средства обучения при организации лекционных и практических аудиторных занятий, самостоятельной работы студентов и проведении контроля знаний.In the article the methods of informatization of educational process are investigated at higher school by the use of electronic version of educational course in descriptive geometry; a rational structure of such course; is developed and grounded, a concrete example illustrates possibilities of the programme complex “Sunrav” in the field of developments of modern electronic didactics facilities of teaching; the content of every separate structural element, the character and peculiarities of working with students making use of the electronic teaching course is disclosed in detail; the possibilities of this didactic means are shown while organizing lectures and practical classes, students’ independent work and knowledge control.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.167 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Ворох А. О. 
Розробка та застосування відеоуроків з теоретичної механіки для самостійної роботи студентів [Електронний ресурс] / А. О. Ворох, С. О. Дзись // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2014. - № 1(2). - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2014_1(2)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.805 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ворох А. О. 
Організація контролю знань студентів у вищій технічній школі України (20-і – 30-ті рр. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / А. О. Ворох // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 8. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_8_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 727.315 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ворох А. О. 
Безкоштовна он-лайн освіта – революція в сучасному світовому освітньому просторі [Електронний ресурс] / А. О. Ворох // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2013. - Вип. 19. - С. 111-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2013_19_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.78 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського